Oprogramowanie WMS do magazynu. Na co zwrócić uwagę przy jego wyborze w 2020 roku?

Wielu przedsiębiorców posiadających magazyny nie wie, jaki program magazynowy wybrać dla siebie. Dobre oprogramowanie powinno być jednocześnie proste w obsłudze, niezawodne, a przy tym na tyle elastyczne, aby dopasować się pod kątem funkcjonalności do wszystkich potrzeb konkretnego biznesu.

Intuicyjny interfejs użytkownika dla prostej obsługi


Programy klasy WMS przeznaczone do zarządzania gospodarką magazynową nie muszą być skomplikowane w obsłudze. Właśnie dlatego dobre oprogramowanie magazynow 2020 ma jedną cechę wspólną – intuicyjny interfejs użytkownika.

Ten wymóg spełnia również system magazynowy LoMag – polski pogram do obsługi magazynu, który wyróżnia się dopracowanym interfejsem o wyjątkowej prostocie obsługi z użyciem technologii Microsoft .Net.

Elastyczne dopasowanie do potrzeb magazynu
Przedsiębiorcy zadający sobie pytanie, jaki program magazynowy wybrać, poza prostą obsługą powinni zawsze brać pod uwagę jego funkcjonalność.

Najważniejsze funkcje programu magazynowego:

  • zarządzanie ruchami magazynowymi,
  • rozbudowana kartoteka towarów,
  • zautomatyzowane tworzenie dokumentów jak Z, WZ, RW, PW, MM, przecena, korekta,
  • współpraca z kolektorami danych, drukarkami etykiet i drukarkami fiskalnymi,
  • tworzenie analiz i raportów,
  • wielowalutowość,
  • powiadomienia o zdarzeniach.

Oprogramowanie może oferować również dodatkowe moduły, które poszerzają jego funkcjonalność. W przypadku oprogramowania LoMag to między innymi Faktury, Zamówienia, Ofertowanie, Rezerwacje oraz Wypożyczalnia.

Efektywna wymiana danych w firmie i z jej otoczeniem


By praca magazynu była wydajna, dobry system WMS powinien wspierać efektywną wymianę danych w czasie rzeczywistym, na przykład z użyciem bazy danych Microsoft SQL Server jak w oprogramowaniu LoMag. Import i eksport danych powinny następować błyskawicznie.

Dużym atutem jest integracja ze sklepami online. Wybrane oprogramowanie magazynow 2020 oferuje taką usługę, co ułatwia wymianę danych. System magazynowy LoMag wspiera synchronizację ze sklepami: SkyShop, PrestaShop, Click Shop, BaseLinker, Shoper oraz Allegro REST API.

Bezpieczeństwo i niezawodność pracy każdego dnia
By magazyn działał sprawnie, obsługujący go system powinien być niezawodny i bezpieczny. By spełnić te wymogi, może pracować w chmurze – taką opcję daje swoim użytkownikom program LoMag. Wówczas kluczowe dane przechowywane są na zewnętrznym serwerze.

Przedsiębiorcy chcący przetestować oprogramowanie magazynowe LoMag mogą zrobić to bezpłatnie – firma udostępnia darmową, pełną wersję do testów, którą można pobrać z jej strony internetowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *