Torba z nadrukiem – idealny nośnik reklamy czy zbędna fanaberia?

Torby reklamowe w praktyce

Materiały reklamowe stanowią rodzaj akcesoriów, który jest często zamawiany przez różnego rodzaju firmy z wielu branż. Długopisy z logo, smycze, pendrive oraz kalendarze są bardzo popularne i korzysta z nich wiele osób, ale co z torbami z nadrukiem? Czy tego rodzaju gadżet jest już zbędną fanaberią? A może przeciwnie – może stanie się chodzącą reklamą dla Twojej działalności? Jak jest naprawdę? W dzisiejszym artykule z rozsądkiem podchodzimy do torebek papierowych z logo i podpowiadamy co zrobić, aby taki interes się rzeczywiście opłacił.

Reklama a sprzedaż – czy to ma jakieś przełożenie na zyski?

Czy istnieje jakiś związek pomiędzy liczbą zamówionych materiałów reklamowych a wzrostem zysków? Bezpośredni być może nie, ale reklama procentuje. Im więcej osób dowie się o Twojej firmie, tym lepiej. Jeżeli sprezentujesz swoim klientom parasolki z własnym logo to całkiem możliwe, że podczas deszczu wiele osób zwróci uwagę na nazwę Twojej firmy. Torba z własnym nadrukiem działa bardzo podobnie.

Liczy się też wizerunek, czyli jakość materiałów reklamowych.

Przedkładanie ilości materiałów reklamowych nad ich jakość jest bardzo niekorzystnym rozwiązaniem. Lepiej będzie zamówić mniej toreb reklamowych, ale postawić na te solidne. Jakość produktów reklamowych przedstawia klientowi całą Twoją markę i reprezentuje ją. To czy Twoja torba z nadrukiem będzie estetyczna i trwała może przełożyć się na sposób postrzegania Twojej działalności w oczach klientów.

Zdrowe podejście do tematu: jak zamawiać torby z nadrukiem?

Zamawianie materiałów reklamowych powinno być przede wszystkim mocno przemyślane. Warto tutaj ustanowić rozsądny budżet na tego rodzaju wydatki i dobrze gospodarować środkami. Celowe będzie złożenie zamówienia na taką ilość produktów, jaka wystarczy, ale zamawianie nadmiaru torebek czy długopisów nie jest zbyt dobrym pomysłem. Za kilka lat możesz zupełnie zmienić wizję swojego przedsiębiorstwa, jego logo, a nawet branżę…

Przyjemne z pożytecznym. Nie lubimy zbędnych gratów i rzeczy niepotrzebnych. Nasi klienci również, dlatego też torby będą dobrym rozwiązaniem, są przydatne, można ich użyć wiele razy, to nie tylko gadżet reklamowy, ale też… torebka, w którą spakujesz towar, zakupy czy zamówienie.

Torby reklamowe – na co zwrócić uwagę?

Zamawiając torby reklamowe, warto zdecydowanie wiele czasu poświęcić na dopracowanie projektu logo, które zostanie umieszczone na gadżecie. Interesujące i zgrane z branżą logo może przynieść wiele korzyści. Projekt powinien być możliwie minimalistyczny, wpisujący się w obecne trendy oraz estetyczny. Klienci obecnie „kupują oczami”, więc mało przekonujący obrazek i staroświecka czcionka nie będą najszczęśliwszym pomysłem. Obrazek na torbie powinien być widoczny, ale też z drugiej strony nie może być zbyt duży, aby nie stał się dla widza zbyt nachalnym.

One comment

  • artpress pisze:

    Torba z nadrukiem to ciekawa strategia marketingowa. To nowy sposób reklamy dla marek i nie chodzi tylko o logo na torbie. Chodzi o cały projekt, od koloru po czcionkę i kształt liter. Torby są często używane do wypowiadania się, np. „Jestem tutaj, istnieję”. Niektórzy używają ich jako torby na co dzień, inni na specjalne okazje. Są również wykorzystywane przez firmy do rozdawania prezentów na imprezach promocyjnych lub targach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *