Operatorzy systemów transakcyjnych oferują swoim partnerom różnorodne rozwiązania, wpływające na osiągane wyniki sprzedażowe. Każda bramka płatności ma określone funkcje i prowizje. Warto wiedzieć, którzy operatorzy starają się odpowiedzieć na zapotrzebowania e-handlowców.
Blue Media
Spółka technologiczno-finansowa została założona w 1999 roku. Przedsiębiorstwo zaliczane jest do pięciuset firm, odnotowujących największy przychód w Polsce. Blue Media regularnie otrzymuje tytuł Najlepszego Pracodawcy według AON Hewitt. Firma oferuje swoim parterom nowoczesne systemy transakcyjne, umożliwiające obsługę płatności w e-commerce. Blue Media dostosowuje również swoje moduły do użytkowników, pragnących opłacić rachunki, doładować telefon lub wykonać ekspresowy przelew. Firma prowadzi działalność rozrachunkową i rozliczeniową. Stanowi ona licencjonowaną przez KNF krajową instytucję płatniczą. Blue Media jest ponadto członkiem Forum Technologii Bankowych. E-handlowcy współpracujący z firmą mogą zaoferować swoim klientom metody płatności One click payment, Pay-by-link, operacje z wykorzystaniem kart płatniczych, moduł White Label i nie tylko. Integracja systemu transakcyjnego z platformą sprzedażową realizowana jest w kilku wariantach. E-handlowiec może skorzystać z uniwersalnej strony operatora, witryny, nawiązującej graficznie do layoutu sklepu internetowego, lub fuzji „w tle”. Wtyczki dostosowane są do różnorodnych systemów zarządzania treścią. Szczegółowe informacje na ten temat znaleźć można na stronie internetowej https://bluemedia.pl/oferta/platnosci/platnosci-online.
Przelewy24
Operator oferuje wiele systemów transakcyjnych i różnorodnych metod płatności dla właścicieli e-sklepów. Przelewy24 wprowadzają również proste rozwiązania dla osób nieposiadających własnych platform sprzedażowych. Rejestracja odbywa się za pomocą witryny internetowej. E-handlowcy mają dostęp do różnorodnych modułów sprzedażowych. Operatorzy systemu oferują również atrakcyjny program partnerski.
Odpowiednia bramki płatności ma duże znaczenie dla podmiotów, pragnących zrealizować planowane działania biznesowe w sektorze e-commerce. Przy wyborze właściwego operatora, warto wziąć pod uwagę bezpieczeństwo systemu oraz oferowane metody realizacji transakcji.