Czy COVID-19 wpłynął na pracę biur nieruchomości? Obsługa Klienta w czasach pandemii

Pandemia COVID-19 wymusiła na przedsiębiorcach pracę w trybie zdalnym. Wiele biur pośrednictwa zanotowało spory spadek zainteresowania usługami. Aby nie dopuścić do upadku swoich firm, szukały niestandardowych i nowoczesnych rozwiązań.

Wiele z nich skorzystało z pomocy profesjonalistów, oferujących systemy usprawniające pracę stron internetowych. Chcesz dowiedzieć się, jak uefektywnić współpracę z potencjalnym konsumentem? Sprawdź nasz artykuł.

Obsługa Klienta w dobie koronawirusa

Obsługa Klienta kojarzy się z bezpośrednim kontaktem przedstawiciela z konsumentem.
W sytuacji, kiedy zamknięte zostały firmy, lokale i inne przestrzenie publiczne, byliśmy zmuszeni zrezygnować z widywania się. Klienci w tym trudnym okresie zaczęli mieć coraz więcej spraw do swoich usługodawców. Pojawiły się pytania dotyczące systemu, w jakim będzie się można komunikować. Czy usługa będzie na takim samym poziomie?
Czy w przypadku konieczności spotkania się, ono rzeczywiście się odbędzie? Klienci chcieli uzyskać aktualne informacje oraz instrukcje, jak dalej postępować w zaistniałej sytuacji.

Jakie zmiany trzeba było wdrożyć?

Pozostając w dobrych stosunkach z Klientem, firmy zaczęły korzystać z narzędzi umożliwiających spotkania online – m.in. Skype, Teams, czy Messenger. Media społecznościowe usprawniły publikację zaktualizowanych informacji. Kosztowało to firmy sporo wysiłku, ponieważ musiały wdrożyć nowe zasady w swoich zespołach i podzielić się nimi z konsumentami. Jednak ta inwestycja opłaciła się na bardzo krótką metę.

Innowacyjnym sposobem na utrzymanie Klienta okazał się System CRM ESTI, mający
na rynku czteroletni staż. System ma za zadanie zautomatyzować i wspomagać proces sprzedaży. Takie kompleksowe rozwiązanie usprawnia pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o relację ze stałymi a także ułatwia zarządzanie relacjami z Klientami, dlatego wielu przedsiębiorców wykupiło dostęp do systemu dla swoich firm i wykorzystuje go w kwestiach biznesowych.

Czym stał się Program CMR ESTI?

Firma udostępniła pakiety, które mogą być dużym uproszczeniem w prowadzeniu strony internetowej. Ich ceny wahają się od 0 zł do 50 zł miesięcznie. Twórca zrobił ukłon w stronę nowych użytkowników i pozwolił im na wypróbowanie systemu podczas okresu próbnego całkowicie za darmo! Nie ma żadnych ukrytych kosztów, zawsze będziesz wiedział,
ile zapłacisz. To super rozwiązanie dla osób, które nie są pewne, czy taki ruch w stronę usprawnienia ich pracy, będzie wystarczający.

Na stronie zostały opublikowane rzetelne opinie innych użytkowników korzystających z serwisu, co również będzie wpływało na decyzję tych nowych. Z czasem witryna zaczęła również występować w wersji mobilnej. Ułatwiło to sprawdzanie aktualności, bez potrzeby uruchamiania komputera. Obowiązkowym elementem jest posiadanie konta w EstiCRM, które umożliwi bezproblemowe zalogowanie się do aplikacji mobilnej.

Ponad 70% przedsiębiorców odczuło skutki pandemii, a wielu z nich podniosło się ze zdwojoną siłą. To wszystko było zasługą szybkiej reakcji, w tym wspomagania stron systemami CRM. Jesteśmy pewni, że to właśnie one staną się niedługo niezbędną częścią każdej firmy.

Opracowanie GetHome.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *